Willem en Yolanda in Nieuw Zeeland

eerste dagen vakantie

Hallo allemaal,

Hier dan het eerste berichtje vanuit Nieuw Zeeland.

Het heeft even geduurd omdat onze lap=top met Europese stekker niet past op onze aansluiting in de camper.

De vlucht naar Hongkong verliep voorspoedig, alleen hebben wij weinig geslapen.

Hongkong een wereldstad met 5 miljoen inwoners met een geweldige skyline in de haven. Op beide dagen hebben wij heel veel gezien, wel vermoeiend, oa. een klooster Po Lin met het grootste Buddha beeld,

's avonds naar de lasershow en de volgende dag gevaren door de haven.

De vlucht naar Auckland duurde ongeveer even lang als naar Hongkong, iets minder dan 10 uur.

Bij aankomst werden wij opgewacht en naar het camperbedrijf gebracht.

De Tulip stond al klaar.

Vanaf zondag zijn wij op pad in een fantastisch mooi land, heerlijke temperatuur van ongeveer 20 tot 28 °C.

Als eerste bezoeken wij het Noorder eiland, met de streek Coromandel vandaar via Auckland naar het noorden een subtropisch gebied.

Het rijden was even wennen maar tot nu toe gaat het probleemloos.

Bijgaand een foto-impressie van de eerste week.

Over een dag5/6 versturen wij het volgende bericht.

Gr. Willem en Yolanda

ruud en aletta

Hoi vakantiegangers,leuk om zo toch een beetje contact te hebben,ik kan alleen de foto's niet vinden,zal wel aan mij liggen(blond)mama vond het heel leuk dat ze een tel. van jullie had gehad,alleen kon ze het moeilijk verstaan,ik kijk elke dag of er nog iets bij gekomen is op jullie side,zo wij gaan weer verder met de dagelijkse beslommeringen,veel plezier en natuurlijk veilige kilometers, knuffel en kus : )

lilian,tim,alex,leon

hallo hoe gaat het daar vakantiegangers.
mama heeft vandaag 19 januari de kaart binnen gekregen van jullie, dit vond ze erg leuk ze zat alleen te kijken waar vandaan die kaart. (nederland,Nieuw Zeeland)
veel plezier in de komende tijd die jullie daar zijn.

Jim en de rest

Leuk om van jullie te horen want het is toch wel hardstikke ver "dat Nieuw Zeeland" . De sneeuw is hier weer verdwenen en we bereiken bijna de temperatuur die jullie ook hebben , nou bijna dan, over een tijdje ehh wie weet als jullie weer terug zijn. Nou we wachten het volgende bericht af. Hardstikke veel plezier en tot schrijvens.

Rob

Wat hebben jullie veel gezien in Nieuw Zeeland. Ook de Bay of Islands (Northland) is zekker het bezoeken waard.
www.campervan-rentals-newzealand.co.nz