Willem en Yolanda in Nieuw Zeeland

laatste dag op de cook eilanden

Zondag 7 maart ca. 10 uur.

Zojuist ons laatste ontbijt gebruikt, nu nog even een stukje schrijven en daarna verzenden.

Onze laatste dag van de vakantie op de Cook eilanden.

Aan het begin van de week stond er vrij veel wind en viel er soms een spatje regen, vooral in het binnenland.

Vanaf woensdagmiddag werd het echter steeds beter en gisteren en vandaag is et in de zon goed warm.

Woensdagavond zijn wij naar een culturele avond, High night geweest.

Daar werd in een mini-musical de historie van het eiland uitgebeeld met veel dans, zang en muziek (drums in allerlei varianten), met daarbij een lopend buffet van local food ( dus veel fruit, vis, groente). Een fantastische avond.

Donderdag hebben wij een auto gehuurd en zijn wij 2x het eiland rond gereden, eenmaal langs de kustweg en de andere keer zodicht mogelijk langs de bergen (max. 600 m. hoog).

's Middags vond er vlak voor onze studio, op het strand, een trouwplechtigheid plaats met muziek en zang.

Voor de rest van de dag zijn wij op het strand of in het water, heerlijk temperatuur.

De laatste dagen regelmatig gesnorkeld en allerlei vissen gezien, groot, klein, de mooiste kleuren, prachtige ervaring.

Vanmiddag beginnen wij dan aan onze thuisreis.

Het schema ziet er als volgt uit, met lacal-times.

Zo. 7/3 vertrek 17.30 uur Cook eilanden

Ma. 8/3 aankomst 20.50 uur Auckland Nieuw Zeeland

Di. 9/3 vertrek 14.30 Auckland.

Di. 9/3 aankomst 20.50 uur Hongkong.

Wo. 10/3 vertrek 00.30 uur Hongkong.

Wo. 10/3 aankomst 06.25 uur Amsterdam vluchtnr. CX 271.

Indien wij op de luchthaven nog tijd hebben, sturen wij nog een berichtje, hoe het ons vergaat.

Gr. Willem en Yolanda

tim,lilian en kids

fijne reis terug, en doe voorzichtig.

Yasemin

Poeh! Dat wordt een lange reis.
Succes met de tocht!
x