Willem en Yolanda in Nieuw Zeeland

cook-eiland

Maandag 1 maart.

Goede morgen trouwe lezers.

Wij zijn nu op de Cook eilanden aangekomen na een vlucht van ca. 3.45 uur, meet een boeing 777 van Air New Zealand.

De datum grens gepasseerd dus als het hier bijv. 9.00 uur is dan is het in Nederland 21.00 uur dezelfde dag.

Palm Grove, het park waar wij zitten is een perfecte locatie.

Een beachfront studio, met een ruime kamer en een king-size bed, keurige badkamer en een kleine keuken.

Een terras van 5 bij 3 meter, op het strand met palmbomen

Natuurlijk airco en een CD-spler, dus .....

De turkoois kleurige zee met op 300 meter het rif (ideaal om te snorkelen). Een heerlijke temperatuur ook van het zeewater.

Kortom een paradijs op aarde.

Nu nog even een planning maken voor de komende week, 'What to do', met een aantal gezellige avonden.

Aan het eind van de week volgt dan onze laatste verhaal.

Ans

Het ziet er allemaal prachtig uit. Een privé paradijsje. Dat
is heerlijk uitrusten na jullie schitterende reis.
Geniet nog maar even want hier gaat het weer vriezen!
Hartelijke groeten Ans en Ron

Ruud en Aletta

Jeetje wat mooi,en wat verlangen wij naar de zon,wat een reis hebben jullie gemaakt,nog een paar dagen en dan gaan jullie weer terug naar het koude nederland,wij wensen jullie een fijne terugreis,geniet van die laatste paar dagen en als het kan...........neem mooi weer mee!!!!!!!!! X

Tim en Lilian

Wauw ziet er helemaal te gek uit allemaal Heb jullie met plezier gevolgd. Geniet er nog van en heb een fijne vlucht naar huis. Groetjes uit een koud Holland -4